Dyrekcja i nauczyciele informatyki Szkoły Podstawowej nr 114 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jędrzeja Cierniaka zapraszają uczniów szkół podstawowych klas III – VI do udziału w X edycji konkursu informatycznego na animację komputerową.
Tematem pracy jest:
"Moja Pasja"
Entuzjaści
tworzenia ruchomych obrazków narysujcie, co lubicie robić w wolnym czasie!!!
Nagrody
czekają!
Narysujcie
co lubicie robić w wolnym czasie. Do animacji możecie wykorzystać darmowy
program Pivot.
Na Wasze prace czekam do 24 marca br.
Na Wasze prace czekam do 24 marca br.
Regulamin
konkursu informatycznego dla uczniów mazowieckich szkół podstawowych
na animację komputerową
pt.: „Moja pasja”
IX edycja, rok 2016/2017
- Organizatorzy
Organizatorem konkursu
jest Szkoła Podstawowa nr 114 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jędrzeja
Cierniaka w Warszawie, ul. Remiszewska 40, 03-550 Warszawa,
tel. (0-22) 679-46-92; 678-88-18.
tel. (0-22) 679-46-92; 678-88-18.
- Cel konkursu
- Kształcenie
umiejętności w zakresie tworzenia animacji komputerowych.
- Rozwijanie
aktywności twórczej uczniów.
- Pobudzanie
uczniów do rozwijanie zainteresowań i uzdolnień informatycznych.
- Rozwijanie
i prezentowanie swoich pasji.
- Popularyzowanie
wśród uczniów grafiki komputerowej jako współczesnej dziedziny sztuki.
- Wdrażanie
do poszanowania własności intelektualnej.
- Uczestnicy konkursu
Konkurs kierowany jest do uczniów szkół
podstawowych klas 3 – 6 z terenu województwa
mazowieckiego.
- Zasady wykonania i zapisania prac
konkursowych
- Prace powinny przedstawiać
pasje uczniów w formie wykonywanych czynności, np. gra w piłkę,
taniec,
- Wielkość prac nie powinna przekraczać 400 pikseli w każdym wymiarze.
Prace muszą być animacją zapisaną w formacie gif.
- Nie
przyjmujemy prac zbiorowych.
- Pliki należy nazwać według wzoru miejscowosc_sp_nr_imie_nazwisko_kl.gif.
W nazwie stosujemy wyłącznie małe litery, bez polskich znaków
diakrytycznych, oraz cyfry i znaki podkreślenia, nie używamy spacji.
Przykład:
Łukasz Kwiecień z klasy 5c Szkoły Podstawowej nr 114 w Warszawie zapisze plik
pod nazwą warszawa_sp_114_lukasz_kwiecien_5.gif
5.
W konkursie będą brały
udział wyłącznie prace spełniające założenia regulaminowe. Prace nie
spełniające powyższych wymagań nie będą oceniane.
- Zasady oceniania prac
Przy ocenie prac
pod uwagę będą brane:
- pomysłowość,
- estetyka
wykonania pracy,
- płynność
animacji.
- Zasady przeprowadzenia konkursu
Konkurs składa się z dwóch etapów:
szkolnego i wojewódzkiego.
Prace
będą oceniane w dwóch grupach wiekowych: kategoria I (klasy 3 – 4) i kategoria
II (klasy 5 – 6).
- Etap szkolny
1.
Za przeprowadzenie etapu szkolnego
odpowiedzialne są Komisje Szkolne. Etap szkolny odbywa się do 24 marca 2017
r.
2.
Komisje Szkolne są także odpowiedzialne za zebranie
od rodziców/opiekunów prawnych uczniów biorących udział w konkursie zgody na
przetwarzanie
i przechowywanie danych osobowych na potrzeby konkursu (załącznik 2).
i przechowywanie danych osobowych na potrzeby konkursu (załącznik 2).
Skan oświadczenia
należy przesłać pocztą elektroniczną (wraz z pracą ucznia) na adres
konkurs@sp114.edu.pl
3.
Wskazane
jest, aby uczniowie wykonywali prace w szkole w obecności nauczyciela, aby nie
było wątpliwości, co do autorstwa pracy.
4.
Prace nie mogą zawierać żadnych gotowych
elementów cudzego autorstwa, takich jak np. cliparty lub zeskanowane
ilustracje. Nie dopuszcza się również wykorzystywania zdjęć, w tym także
własnych.
5.
Dana szkoła może nadesłać maksymalnie 6 prac
(po 3 w każdej kategorii)
- Etap wojewódzki
1.
Za przeprowadzenie etapu wojewódzkiego odpowiedzialna
jest Szkoła Podstawowa nr 114 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jędrzeja
Cierniaka w Warszawie.
2.
Prace należy przesyłać tylko w wersji
elektronicznej na adres e-mailowy konkurs@sp114.edu.pl w nieprzekraczalnym terminie do 31 marca
2017 r.
3.
Nadesłanie prac na konkurs jest równoznaczne
z uznaniem warunków niniejszego regulaminu.
4.
Szkoła zgłaszająca prace na konkurs przesyła
także wypełniony formularz zgłoszeniowy (załącznik 1). Formularz zgłoszeniowy
należy przesłać z pracami drogą mailową,
5.
Potwierdzeniem otrzymania przez organizatora
prac konkursowych będzie wiadomość zwrotna. Potwierdzenia będę wysyłane do 7 kwietnia 2017r.
6.
Komisja powołana przez dyrektora Szkoły
Podstawowej nr 114 dokona oceny prac i wyłoni laureatów I, II i III
miejsca. Dopuszcza się także przyznanie dodatkowych nagród - wyróżnień.
7.
Ogłoszenie wyników konkursu odbędzie się do 28
kwietnia 2017r.
8.
Nagrodzone prace wraz z nazwiskami autorów
będą zamieszczone w galerii prac na stronie internetowej Szkoły Podstawowej nr
114 pod adresem http://www.sp114.edu.pl .
9.
Udział
w konkursie jest jednoznaczny z nieodpłatnym udzieleniem praw autorskich do
wykorzystywania prac w następujących polach eksploatacji: druku w dowolnej
liczbie publikacji i w dowolnym nakładzie, używania ich w Internecie oraz w
innych formach utrwaleń, nadających się do rozpowszechniania w ramach działań
organizatora.
10.
Dla
zwycięzców przewidziano dyplomy i nagrody rzeczowe, a dla opiekunów
podziękowania.
a) Dla uczniów spoza
Warszawy nagrody wysłane zostaną pocztą.
b) Dla uczniów warszawskich szkół nie przewiduje
się wysyłki nagród. Uczniowie lub ich opiekunowie będą mogli odebrać nagrody
osobiście w sekretariacie szkoły 114.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.